Dagen - Nordborg!

HEJ!
Sitter i mitt rum nu , medans Torres duschar..! Kommer väl ta ett tag.
Hon ska iaf slagga här i natt o så!
Tänkte berätta om min dag idag dåra :D

Vaknade o till slut tog jag mig upp vid 11.30, hopade snabbt in i duschen så att inte
hela dagen skulle försvinna ! När jag duschat så sa mamma till mig att jag skulle ringa morbror , för han hade ringt.
Anders undrade ifall jag ville med o BOWLA vid 15 o de ville jag :)
Dom hämtade mig så åkte vi först till farsta för att titta på något bord på Chilli.
Jag blev helt förälskad i den affären , sååååååååå sjukt fina kuddar o inrednings grejer ! ;)
Sen åkte vi till Heron City ,där vi skulle bowla !
vi gick runt i affärer för att de var typ en hel timme tills vi skulle bowla..
Sen bowla vi runt 17 så hade vi banan för  att bowla i en timme !
Gick så sjukt dåligt för mig i början tillomed min 7åriga kusin ledde över mig .. Tills jag fick in en strike,blev så sjukt glad så att jag bah började hoppa! Jag vann första ronden o andra också, första gången i mitt liv som jag vinner o kommer först när jag bowlar! :)
Efter de gick vi in på O'learys jag tog en sallad med allt möjligt! Vitlöksbröd o hela paketet :D
Sen drog vi hem o Torres kom hit o här sitter jag ;)
De var min dag , underbar går inte att beskriva ! Tack för allt :*

Imorgon ska jag förlja med Torres o Lorena till handen :D
Mer vet jag inte ,Bloggar mer sen .♥

PS. Allt är beskrivet med MYCKET detaljer!
Glöm inte att fråga en fråga i frågestunden !
http://brudarnae.blogg.se/2012/may/fragestund-brudarna-e.html


Bild från 2010!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!