Myyy daaay :3 - Torres.

Haay!♥
Måste blogga lite snabbt nu för sen ere natti natti! (Y) Haha, idaaag har jag varit i skolan! Ovanligt va?? Nej men efter skolan stack jag hem med Gaja o sen mötte vi på Nathis! När jag kom hem satte jag mig vid datan på en gång o lyssnade på musik o pluggade lite matte sen bloggade jag ju o sen så kom Selin så hjälpte hon mig lite o sen så stack hon hem.. Vid halv 7 träffades vi igen för att först gå till Gaja o sen möta lindblom för att sen kolla på show i min gamla skola som bl.a Nordborgs klass höll i! Nordborg kan få berätta om den själv ;) På g hem stannade jag o Selin en stund på gården o pratade lite stunt bara..♥ Kärlek till dig Selin♥ Hihi, sen så har jag bara suttit vid datan... Måste börja blogga lite oftare! Tror att om jag vill göra videos så får jag göra ett nytt Videofy Me-konto :) Dåååå börjar jag fixa all skit! Smaaaaart som faan! Yeeeeh B-| HAHAH så jävla ego.. :D Men nu ska jag fixa konton o sen sovaaaaa!


Haha, Gotland 2011. Älskar dig bror♥

xx.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!