Ny uppdatering, here we go! - Torres.

Heej!
Har varken haft tid elr ork att blogga... Statistiken har sjunkit till 0... Vet inte om jag ska ta bloggpaus elr om jag börjar blogga då jag har tid o så...? Iaf! Min helg är snart slut o har varit grym!♥ I fredags hade jag tjejkväll med mina brudar, vi hade vatten krig! Fick 2 hinkar över mig, haha. Tack tjejer!♥ I lördags när alla hade gått stannade Jennie o Lindblom hos mig o sen åkte vi till Handen C med Lindbloms o min mamma o min lillebror! Vi shoppade lite o så.. Sen när vi kom hem stack alla vi till grannen o grillade o så ville Jennie o jag gå ut en stund så Nathis följde med så mötte vi på Gaja, Nordborg, Tyra, Tareq, Agge, Emil o Oskar så vi va i nåra minuter med dom o sen va vi tvugna att gå så vi gick hem o kollade på ESC! :D Oooooooch sen gick vi o la oss o messade lite o så gick vi in på grönans hemsida för att kolla en sak. Somnade kanske vid 2.00-2.30?! Sen idag så stack Jennie vid 11 o jag har bara varit här hemma... Men nu ska jag städa mitt rum! Mormor kommer på besök, har inte träffat henne på 3-4 månader! ;/♥


Puss!♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!